منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة
إن موقعنا يوفر لك محيطا واسعا لمختلف الخدمات:الدراسة، الترفيه... والكثير
ونتشرف إدارة منتدى ابن الطيب بإنضمامك إلى عائتنا
يرجى منك التسجيل أو تسجيل الدخول إذا كنت مسجل لدينا مسبقا.
منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة
إن موقعنا يوفر لك محيطا واسعا لمختلف الخدمات:الدراسة، الترفيه... والكثير
ونتشرف إدارة منتدى ابن الطيب بإنضمامك إلى عائتنا
يرجى منك التسجيل أو تسجيل الدخول إذا كنت مسجل لدينا مسبقا.
منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة

منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة
 
الرئيسيةألعـــــ  فلاش ألعاب فلاشأحدث الصورالتسجيلدخول
                   

 

 العين تدمع مرتين الحلقة 26

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مسلمة و أفتخر

مسلمة و أفتخر


الجنس : انثى عدد المساهمات : 283
نقاط : 641
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/09/2010
العمر : 30

العين تدمع مرتين الحلقة 26 Empty
مُساهمةموضوع: العين تدمع مرتين الحلقة 26   العين تدمع مرتين الحلقة 26 Icon_minitimeالجمعة يوليو 22, 2011 9:59 am

الحلقة (26)

لما راحت سماح لهبه

هبه : بصى ياقمر انا هدخل فالموضوع على طول
سماح : انتى قلقتينى فى ايه
هبه : هشام كلم بابا امبارح عشان يتقدملك
سماح : ههههههههههههههههههههههههههههه انتى بتهزرى
هبه : والله العظيم دا اللى حصل
سماح : ومين قاله انى هوافق عليه اصلا
هبه : ما انا بكلمك عشان اعرف رايك
سماح : راى ايه ياهبه انتى المفروض اول واحده تقوليلى لا
هبه : الاول غير دلوقتى هشام اتغير ياسماح وبابا عارف عنه كل حاجه وطمنى امبارح من ناحيته وانا لو شايفه متغيرش مش هقولك ياسماح
سماح : هبه انا مش موافقه وياريت تقفلى الموضوع دا نهائى ياهبه
هبه : خلاص ماشى ياسماح
وقفلت هبه وسماح الموضوع واتكلموا شويه عن ماجد وبعدين مشيت سماح

راحت هبه كلمت والدها وقالتله ان سماح مش موافقه ومش عايزنى افتح معاها الموضوع تانى

راح والد هبه اتصل بهشام وقاله ينسى الموضوع وهشام قرر انه يروح عند عمه ويطلب من هبه خدمه

بعد ماوصل عند عمه وطلب يتكلم مع هبه شويه بخصوص سماح

هشام : بصى ياهبه انا عايز اقعد اتكلم مع سماح ممكن تساعدينى
هبه : اساعدك ازاى استحاله سماح تقبل بكدا
هشام : وحد قالك انى هروح اتكلم معاها بره مثلا تكون عندك واجى اكلمها
هبه : مش عارفه ياهشام خايفه تزعل منى بعد كدا
هشام : ما انتى مش هتقوللها انى جاى ياهبه
هبه : ماشى هيا كدا كدا هتجيلى بكره بعد الظهر تمام
هشام : ماشى تمام
هبه : انت فعلا عايز سماح واتغيرت ولا لا ياهشام
هشام : والله العظيم عايزها اه انا مقولتش انى بحبها بس مرتاح ليها ياهبه فاهمنى
هبه : فاهمك ويارب يهديك على طول وهيا توافق
هشام : يارب ياهبه

تانى يوم سماح وصلت عند هبه وفضلت تتكلم معاها عادى على ماجد لحد ما راح هشام عند هبه

هشام : السلام عليكم بتعملوا ايه يابنات
هبه : وعليكم السلام ايه دا جيت امتى
هشام : من شويه عامله ايه ياهبه وانتى ياسماح
هبه : انا بخير ياهشام
سماح : بخير الحمدالله انا همشى بقا ياهبه
هشام : لا مش هتمشى ياسماح انا عايز اعرف انتى رفضتينى ليه
سماح
: رفضتك ليه لانك جرحت وخونت بنت عمك اللى المفروض تهمك اكتر من اى حد
ازاى عايزنى اوفق بيك بعد اللى عملته فيها وازاى هثق فيك اصلا
هشام : مش
يمكن اللى حصل دا خلانى اتعلم انى اكون قد المسئوليه مش يمكن كل دا حصل
عشان ليا نصيب فى حد غير هبه انا مش هطلب منك غير فرصه بس اثبتلك فيها انى
اتغيرت ياسماح
سماح : اه فرصه والفرصه تجر فرصه تانيه لا ياهشام انا مش لعبه فايدك
هشام : انتى لو لعبه فايدى مكنتش قول لعمى عليكى ياسماح
سماح : هشام انت عايز ايه منى
هبه : اهدى ياسماح واسمعيه
هشام : عايز اخطبك ياسماح عايز ابنى اسره جميله ليا
سماح : خلاص ياهشام انا ليا اهل تتكلم معاهم مش معايا انا همشى ياهبه سلام
هبه : استنى طيب يابنتى

وخرجت هبه ورا سماح ولكن سماح اتنرفزت عليها وخرجت من عندها

هبه : عجبك كدا اهى زعلت منى انا
هشام : سماح متقدرش تزعل منك بس انتى حسيتى ايه من كلامها
هبه : هيا موافقه عليك بس خايفه منك وبصراحه عندها حق ياهشام
هشام : عارف ان عندها حق وان شاء الله هخليها تتطمن
هبه : ياريت ياهشام
هشام : هبه انتى لسه زعلانه منى
هبه : هشام انت ابن عمى وغالى عندى اوى واستحاله انى ازعل منك على طول بس انا دلوقتى مش زعلانه منك مش ملاحظ حاجه
هشام : ايه هيا
هبه : اننا نسينا اللى كان مابينا بسرعه
هشام
: يمكن عشان احنا اللى كان مابنا كانت عاطفة زياده عن الاخوات او عشان
احنا كنا اكتر من الاخوات بس احنا ماحبناش بعض ومكنش حبنا دا حقيقى لان لو
انا حبيتك بجد ماكنتش هخونك وانتى لو حبيتينى بجد مهما عملت فيكى مش هتقبلى
تتخطبى لحد غيرى وبسرعه صح
هبه : صح ياهشام عندك حق حتى ماما قالتلى كدا فالاول ياريتنى كنت صدقتها
هشام : قولى الحمدالله على كل شئ هو عمى هيتأخر
هبه : الحمدالله لا هو فالطريق

بعد نص ساعه وصل والد هبه واتكلم مع هشام واتفق يتصل بوالد سماح ياخد منه معياد

والد هبه : السلام عليكم ازيك ياحاج عامل ايه
والد سماح: الحمدالله بخير وانت عامل ايه
والد هبه : بص ياحاج انا والمدام وهشام عايزين نجيلك البيت
والد سماح : تشرفوا وتنوروا
والد هبه : الشرف لينا ياحاج فاضى امتى
والد سماح : يوم الجمعه ان شاء الله هستناكم
والد هبه : تمام بعد صلاه المغرب هنكون عندك ان شاء الله
والد سماح : هستناكم تيجوا بالسلامه
والد هبه : الله يسلمك

وبعد مرور اربع ايام وبقينا يوم الجمعه وهشام محضر نفسه وهبه عند سماح بتساعدها فالمكياج

واتكلم
والد هبه مع والد سماح واتفقوا على كل حاجه ووالد سماح وافق طبعا على هشام
واتفقوا قريت الفاتحه الخميس اللى جاى والخطوبه مع هبه وماجد كلهم فيوم
واحد

على قد ماسماح كانت خايفه من هشام بس فرحت جدا عشان هو عايزها وكمان زايها زاى اى بنت نفسها تتخطب وتحب

وعدى
3 ايام من الكلام وبيحضروا لقريت الفاتحه وقررت هبه وسماح يتصلوا باحمد
ويبلاغوه وفعلا اتصلوا بيه وفرح واستغرب جدا هشام ازاى ياخد سماح وهو كان
خاطب هبه قبل كدا وفنفس الوقت احمد هيسافر بعد قريت الفاتحه بيومين واتفق
مع هبه وسماح انهم يقابلوه يوم الجمعه عشان يسلم عليهم قبل مايسافر

وهبه وسماح اتفقوا يجيبوا هدايا لاحمد عشان يفتكرهم هناك لما يسافر

ياترى بقا هبه هتجيب ايه لاحمد وكمان سماح ؟؟؟
انتظرونا فالحلقه القادمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
العين تدمع مرتين الحلقة 26
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» العين تدمع مرتين الحلقة 2
» العين تدمع مرتين الحلقة 17
» العين تدمع مرتين الحلقة 1
» العين تدمع مرتين الحلقة 18
» العين تدمع مرتين الحلقة 3

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة :: القسم الترفيهي ::  منتدى القصص-
انتقل الى: