منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة
إن موقعنا يوفر لك محيطا واسعا لمختلف الخدمات:الدراسة، الترفيه... والكثير
ونتشرف إدارة منتدى ابن الطيب بإنضمامك إلى عائتنا
يرجى منك التسجيل أو تسجيل الدخول إذا كنت مسجل لدينا مسبقا.
منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة
إن موقعنا يوفر لك محيطا واسعا لمختلف الخدمات:الدراسة، الترفيه... والكثير
ونتشرف إدارة منتدى ابن الطيب بإنضمامك إلى عائتنا
يرجى منك التسجيل أو تسجيل الدخول إذا كنت مسجل لدينا مسبقا.
منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة

منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة
 
الرئيسيةألعـــــ  فلاش ألعاب فلاشأحدث الصورالتسجيلدخول
                   

 

 العين تدمع مرتين الحلقة 12

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مسلمة و أفتخر

مسلمة و أفتخر


الجنس : انثى عدد المساهمات : 283
نقاط : 641
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/09/2010
العمر : 30

العين تدمع مرتين الحلقة 12 Empty
مُساهمةموضوع: العين تدمع مرتين الحلقة 12   العين تدمع مرتين الحلقة 12 Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 12, 2011 10:18 am

الحلقة (12)

هبه : دا هشام مش هرد
سماح : لسه فاكر مترديش يستاهل
سماح
: هههههههههه بيتصل بيا
هبه : اوعى تردى فاهمه
سماح : لا هرد

سماح :
الو
هشام : ايوه ياسماح هبه معاكى
سماح : اه معايا
هشام : اديهالى
اكلمها
سماح : اسفه يا هشام هيا مش عايزه تكلمك
هشام : ياسماح انا كنت سهران
مع اصحابى لان واحد صاحبى مسافر وكنا بنودعه وروحنا متأخر وعملت المنبه بتاع
التليفوون عشان اصحى لهبه بس الموبيل فصل شحن غصب عنى والله ياريت تفهميها وانا
شويه وهكلمها تانى
سماح : هحاول افهمها سلام
هشام : سلام

هبه : ايه
حجته بقا
سماح : بيقولك انه كان مع اصحابه امبارج سهرانين عشان صاحبهم مسافر
وروح متاخر والموبيل فصل شحن والمنبه مرنش
هبه : المفروض اصدقه انا بقا
سماح
: هو قال الموضوع كله ومى قالت انه كان سهران امبارح يعنى هو مكدبش
هبه : هو
امبارح بس دا كل يوم وكل يوم يقولى حجه شكل مش هكلمه ياسماح
سماح : لا كلميه
وسامحيه عادى يعنى لو اتأخر فمره
هبه : لا مش هكلمه وخلي اصحابه ينفعوه
سماح
: يابنتى بطلى عند بقا وكبرى دماغك وكلميه عادى لحد ما نتاكد هو كان مع بنات ولا
لا
هبه : هنتاكد ازاى بقا وكمان انا حاسه انه بيعمل حاجه غلط ياسماح
سماح :
بقولك ايه متكبريش الموضوع بقا ولو اتصل ردى عليه
هبه : ماشى لما نشوف هيتصل ولا
هيكمل نوم

وبعد 10 دقايق احمد ومنه ريحين ل هبه وسماح يسلموا
عليهم

احمد : احنا هنمشى بقا يابنات مش عايزين حاجه
هبه : لا شكرا ربنا
يخليك وفرصه سعيده يا منه
منه : انا اسعد ياهبه يلا سلام ياجماعه
سماح وهبه :
سلام

وبعدها ب 5 دقايق هشام بيتصل بهبه

هشام : انا اسف غصب عنى
ياحبيبتى متزعليش منى
هبه : بص ياهشام لو حصل تانى الموضوع دا يبقا تنسى انى
اكلمك تانى
هشام : حاضر حبيبى انتى هتروحى امتى
هبه : ساعه كدا وهروح
هشام
: طيب هنتقابل تانى امتى
هبه : سبها للظروف بقا
هشام : ماشى ياحبيبتى خلى
بالك من نفسك
هبه : حاضر سلام
هشام سلام حبيبتى

بعد غلق
المكالمه

هبه : والله يابنتى هو ماصدق
سماح : ماصدق ايه
هبه : بقوله
هروح كمان ساعه يقولى طب هنتقابل تانى امتى يعنى حتى مافكرش يقولى طب انا جاى
استنانى
سماح : وانتى كنتى هتستنى
هبه : لا كنت هقوله مش هينفع بس على الاقل
يجاملنى ويقول كدا يحسسنى انه عايز يشوفنى
سماح : بلاش تبقى حساسه اوى كدا ومن
كل كلمه تزعلى اصبرى شويه عليه وهو هيرجع زاى الاول
هبه : لما نشوف ياسماح اخرته
ايه

بعد مرور4 ايام وهبه وهشام مع بعض تمام وبعد خرجوا مع بعض مرتين
واتصالحوا

هبه : ايه ياسماح عامله ايه وحشتينى تعاليلى نتكلم مع بعض
شويه
سماح : حاضر نص ساعه واطلعلك
هبه : ماشى هستناكى
طلعت سماح
لهبه
سماح : فى ايه مالك يابنتى
هبه : مافيش بس بصراحه لسه بشك فى
هشام
سماح : ازاى بتحبيه وانتى بتشكى فيه
هبه : اعمل ايه غصب عنى حاسه انه
بيعمل حاجه غلط
سماح : طب والعمل هنتاكد ازاى انه بيعمل حاجه غلط
هبه : بصى
انا فكرت فحاجه ومش عارفه صح ولا غلط
سماح : ايه هيا
هبه : اخلى اخو مى لما
يسهر مع اصحابه ولو شاف هشام يصوره بالكاميرا
سماح : هههههههههههه ايه الافلام
العربى دى يابنتى
هبه : ايه مش بهزر والله
سماح : يابنتى كدا هتحطى نفسك
فموقف وحش قدام مى وكدا هتتاكد انك بتحبيه
هبه : ماتعرف هو انا بعمل حاجه غلط دا
ابن عمى وانا بحبه وفيها ايه
سماح : خلاص بصى اتكلمى مع مى الاول وشوفى هيا
هتعرف تخلينا نتأكد من كلامها دا ازاى
هبه : ماشى ايه رايك نكلمها ونقابلها
بكره
سماح : ماشى انا موافقه انتى عارفه انى فاضيه
هبه : ماشى تمام كدا ثوانى
اتصل بيها

يرن تليفون هبه وياترى ياهل ترى مين اللى بيرن على هبه
؟؟؟؟

انتظرونا فالحلقه القادمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
العين تدمع مرتين الحلقة 12
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» العين تدمع مرتين الحلقة 2
» العين تدمع مرتين الحلقة 17
» العين تدمع مرتين الحلقة 1
» العين تدمع مرتين الحلقة 18
» العين تدمع مرتين الحلقة 3

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة :: القسم الترفيهي ::  منتدى القصص-
انتقل الى: