منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة
إن موقعنا يوفر لك محيطا واسعا لمختلف الخدمات:الدراسة، الترفيه... والكثير
ونتشرف إدارة منتدى ابن الطيب بإنضمامك إلى عائتنا
يرجى منك التسجيل أو تسجيل الدخول إذا كنت مسجل لدينا مسبقا.
منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة
إن موقعنا يوفر لك محيطا واسعا لمختلف الخدمات:الدراسة، الترفيه... والكثير
ونتشرف إدارة منتدى ابن الطيب بإنضمامك إلى عائتنا
يرجى منك التسجيل أو تسجيل الدخول إذا كنت مسجل لدينا مسبقا.
منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة

منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة
 
الرئيسيةألعـــــ  فلاش ألعاب فلاشأحدث الصورالتسجيلدخول
                   

 

 العين تدمع مرتين الحلقة 27

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مسلمة و أفتخر

مسلمة و أفتخر


الجنس : انثى عدد المساهمات : 283
نقاط : 641
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/09/2010
العمر : 30

العين تدمع مرتين الحلقة 27 Empty
مُساهمةموضوع: العين تدمع مرتين الحلقة 27   العين تدمع مرتين الحلقة 27 Icon_minitimeالجمعة يوليو 22, 2011 10:01 am

الحلقة (27)

بعد قريت الفاتحه بيوم خرجت هبه وسماح يشتروا هديه لاحمد
وهبه جابت لاحمد مداليه فضه فيها لا اله الا الله محمد رسول الله وكتبت اسمه على المداليه بخط صغير اوى

وسماح قررت ماتجبش حاجه لاحمد لان كدا كدا مش هيهتم بهدايتها زاى هبه

وهما فالطريق يتصل هشام بسماح

هشام : ايه ياسماح لسه مخلصتوش
سماح : لا خلاص بنلف الهدايه
هشام : طب انتوا فين عشان اجى اوصلكم
سماح : احنا فى ...... متتأخرش بقا
هشام : انا اصلا قريب منكم

وصل هشام عند سماح وهبه

هشام : ايه جبتوا ايه لاحمد
سماح : انا مجبتش
هشام : ليه
سماح : لانه كدا كدا مش هيهتم بهدايتى
هشام : اشمعنا يعنى عشان معجب بهبه يعنى
سماح : وانت عرفت منين
هشام : انا عارف من اول يوم دخل فيه بيت عمى
سماح : بجد دا انت لئيم اوى بقا
هشام : ههههههههههه لا انا عشان راجل زايه فهمته
سماح : هههههههههههههه ماشى ماشى بس هبه جايه اهى
هبه : كنتوا بتقولوا ايه اعترفوا
هشام : جبتى ايه لاحمد
هبه : مداليه فضه
سماح : بس تحفه ياهشام
هشام : عارف انها هتعجبه عشان منك ياهوبا
هبه : ياسلام اشمعنا بقا
هشام : هههههههههه المهم هنتغدى ايه انا جعان
هبه : انت جاى عشان تأكل وبس
سماح : هههههههههه شكله هيأكلنا هههههههههه
هشام : ههههههههه بقا كدا طب انا هروح اجيب اكل ليا لوحدى بقا
سماح : لالالالالالا دا انا خطبتك من اول يوم هتبعنى كدا
هشام : هههههههههه مادام فى اكل ابيعك طبعا
هبه : هتقعدوا تهزروا بقا قدامنا ساعتين على ميعاد احمد خلصوا بقا
هشام : حاضر هنخلص اهو

وعدت ساعتين واتقابل احمد بهبه وسماح وهشام واتكلموا كتير وجاه وقت هديه هبه

هبه : دى حاجه بسيطه قولت اجبهالك قبل ماتسافر عشان تفكرنا بيها
احمد : من غير هدايا ياهبه استحاله انى انساكم ابدا
هبه : اتفضل
سماح : على فكره دى هبه بس اللى جابتها انا معرفتش اجيب حضرتك ايه
هبه* لازم تقولى كدا انتى كمان ايه الكسوف دا
هشام : تلاقيها خافت تجيب هديه عشان هتدبس فهديه ليا هههههههههه
احمد : ههههههههههههه يمكن ياهشام
سماح : والله بتتريقوا عليا ماشى ياهشام
احمد : ياسماح انا هديتى انى عرفت انك اتخطبتى والله مبسوط جدا عشانك انتى وهشام ربنا يوفقكم يارب
سماح : يارب يلا بقا افتح الهديه هشام هيموت ويشوفها
هبه : لا افتحها لما تروح احسن بس ياسماح
هشام : لا مليش دعوه دا انا جالى صداع من الهديه دى لازم اشوفها ههههههههه
احمد : خلاص ياهبه هفتحها عشان هشام هيضربنا كمان شويه
هبه : هههههههههههه ميقدرش سماح هنا , ماشى افتح

بعد
مافتح احمد الهديه وشاف المداليه ركز اوى فيها وشاف اسمه عليها اتأكد
ساعتها ان هبه اخدت بالها من طقم الاقلام اللى جابه ليها وان مكتوب اسمها
عليها وبتسم ابتسامه جميله لان الهديه عجبته جدا واللى عجبه اكتر من الهديه
ان هبه فكرت تهديه حاجه مافرقش معاه ايه هيا الهديه بس اللى فرق معاه ان
هبه فكرت اصلا فيه

احمد : بجد ياهبه مش عارف اقولك ايه ميرسى اوى ليكى المداليه تحفه بجد
هشام : بصراحه عندك حق يا احمد طول عمرك ياهبه ذوقك عالى
هبه : ربنا يخليك ياهشام , ودى اقل حاجه والله يا احمد
احمد : تسلميلى ياهبه

وبعد ربع ساعه احمد خلاص هيمشى وبيودعهم

هشام : سماح احنا نسلم عليه الاول وبعدين نسيبه يسلم على هبه ماشى
سماح : ماشى
هشام : مع السلام يا احمد وتروح وترجع بالف سلامه ربنا معاك ويوفقك
احمد : الله يسلمك , خلى بالك من سماح وهبه وان شاء الله انزل على جوزكم
سماح : ان شاء الله تروح ترجعنا بالسلامه ان شاء الله
احمد : ان شاء الله خلى بالك من هبه وهشام بقا
سماح : دول فعينيا متقلقش

بعد هشام وسماح عن احمد وهبه شويه

احمد : هبه عايزاك دايما مبسوطه ومرتاحه ولو احتجتيلى فاى وقت اتصلى بيا على طول
هبه : بس انا مش معايا رقمك هناك وعايزه اطمن عليك اول ماتوصل هتطمن ازاى
احمد : بصى انا هديكى رقم واحد زميلى هناك ماشى قوليله انك اختى عشان مايضايقيش ويرغى كتير
هبه : هو عارف شيماء
احمد : عارف ان ليا اخت بس اسمها ايه لا وكمان ماحدش يعرف رقمه غيرك اصلا

فتحت
هبه شنطتها لتطلع ورقه وقلم عشان تكتب ايميل احمد والرقم وعندما طلعت
القلم كان من الطقم بتاع احمد اللى مكتوب عليه اسم هبه فرح كتير احمد ان
القلم على طول معاها واخدت
هبه الرقم والايميل

هبه : ماشى انا بكره هكلمك قبل ماتسافر ماشى
احمد : ماشى هستنا تليفونك , هبه خلى بالك من نفسك
هبه : حاضر وانت كمان يا احمد وتروح وترجع بالسلامه
احمد : يارب اشوف وشك بخير ياهبه
هبه : مع السلامه يا احمد

بعد ما ودعت هبه احمد بكيت كثير واستغربت ليه هيا زعلانه اوى كدا

هشام : انتى زعلانه ليه ياهبه مادام انتى عايزه اتخطبتى ليه
هبه : مين قالك انى عايزه انا بس اتعودت على وجود احمد مش اكتر يلا يلا عشان نروح اتأخرنا
هشام : ماشى يلا

بعد ساعه اتصلت منه ب احمد
منه : ايه يا احمد قابلت هبه
احمد : اه وياريتنى ماقابلتها مكنتش عايز اودعها يامنه
منه : بس هيا اللى طلبت يا احمد
احمد : عارفه جابتلى مداليه وكتبها فيها اسمى يعنى هيا اخدت بالها من اسمها فالاقلام لا وكمان الاقلام على طول معاها تخيلى
منه : مادام انت بتحبها ماقولتش ليها كدا ليه من الاول
احمد : ماكنش ينفع كانت لسه بتفكر فى هشام يامنه استحاله ادخل حياتها مجرد دواء يعلاجها من حبها لهشام
منه
: اهى راحت اتخطبت وكمان خليت هشام يتخطب لاعز صديقه ليها احمد انا لو منك
اقولها انى بحبها حتى لو هخسرها ولو لاخر مره لازم تقولها وقبل ماتسافر
لانى بصراحه حاسه ان هيا كمان بتحبك يا احمد بلاش تضيعها وتندم بعدين يا
احمد
احمد : ماينفعش يامنه هبه مخطوبه فاهمه يعنى ايه
منه : لا يا احمد لازم تقولها لازم بجد
احمد : خايف اخسرها يامنه وساعتها هتعب اوى
منه : لا هبه عاقله ومش هتخسرها صدقنى اسمع كلامى ولو مره متخلنيش اروح انا اقولها يا احمد
احمد : خلاص هقولها لما تتصل بيا بكره
منه : اكيد يا احمد
احمد : اكيد يامنه يلا بقا عشان رايح اسلم على اصحابى
منه : سلام يا احمد

لما نشوف بقا احمد هيقول لهبه انه بيحبها ولا لا ؟؟؟
انتظرونا فالحلقه القادمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
العين تدمع مرتين الحلقة 27
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» العين تدمع مرتين الحلقة 2
» العين تدمع مرتين الحلقة 17
» العين تدمع مرتين الحلقة 1
» العين تدمع مرتين الحلقة 18
» العين تدمع مرتين الحلقة 3

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات ابن الطيب|برامج|ميلتيميديا|قصص|خدمات متنوعة :: القسم الترفيهي ::  منتدى القصص-
انتقل الى: